Kategori
Logistik

Ansøgningsfrist
31-01-2023

Søg stillingen

Tip en ven

Udskriv

Del på

Intake supervisor

 

Jobbet og hverdagen:

Som Intake supervisor har du ledelsen af vores to Intake hold, der modtager råvarer til produktionen og 3. parts varer for vores kunde. I disse afdelinger er fokus at optimere arbejdsgangene med fokus på kvalitet og sikkerhed. Kernen i jobbet består af at sikre rette bemanding, nærværende daglig ledelse og optimal drift i afdelingerne. Det er en bred stilling, hvor du ud over ledelse og administrative opgaver, skal kunne give et nap med på en stabler, når der er behov for det. Det vil sige, at der også er et operationelt aspekt i hverdagen.

 

Hilton Foods Danmark har et af Danmarks mest automatiserede lagersystemer. Her fungerer vores varemodtagelse som et yderst effektivt team med 11 dedikerede medarbejdere fordelt på to hold. Intake har ansvaret for modtagelse af 400-500 tons råvarer, samt ca. 400 tons 3.parts varer om ugen, som bruges i produktionen eller til direkte forsendelse til vores kunde.

Med reference til logistikchefen bliver du en del af ledelsesteamet i logistikorganisationen, der består af knap 50 medarbejdere, der alle brænder for, at få de rigtige varer modtaget, registret, plukket og pakket. Du skal bidrage til at sætte rammerne for et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø, hvor medarbejderne trives og er motiverede til at yde deres bedste på jobbet.

 

Dine opgaver består af:

  • Personaleledelse herunder at sikre en god trivsel blandt medarbejderne
  • Finansielle transaktioner i vores ERP system SAP
  • Sikre god drift og målopfyldelse i varemodtagelsen
  • Deltage i det operationelle arbejde i afdelingerne, når nødvendigt
  • Dialogsamtaler, ansættelse og afskedigelse i samarbejde med logistikchefen
  • Optimering af interne logistikrutiner
  • Opfølgning på diverse rapporter
  • Være en god rollemodel i afdelingen og ambassadør for Hilton Foods Danmark
  • Ad hoc-opgaver på lageret

Arbejdstiden er mandag til fredag fra kl. 07.00 – 15.00.

 

Lidt om dig både fagligt og personligt:

Din indstilling og personlighed er helt afgørende for os. Din uddannelse kan være inden for lager og logistik, men det er bestemt ikke et krav. Dog ser vi gerne, at du har erfaring med ledelse og varemodtagelse. Dertil skal du kunne begå dig på engelsk i skrift og tale. IT er en del af de daglige opgaver, så lidt flair for IT vil være en fordel.

Som person er du positiv, imødekommende og indstillet på at yde en ekstra indsats. Du kan identificere behovene i afdelingen og imødekomme dem. En struktureret tilgang til arbejdsopgaverne vil helt klart være en fordel.

 

Hvorfor os?

Her er et positivt og spændende arbejdsmiljø med engagerede og kompetente kolleger. Vi er en virksomhed med ambitioner og hvor der er kort vej fra beslutning til handling. Hos Hilton Foods Danmark A/S har vi et stort fokus på at give vores medarbejderne gode muligheder for udvikling, både personligt og fagligt, og vægter medarbejdernes trivsel og arbejdsglæde meget højt i dagligdagen.

 

Interesseret?

Ved du allerede nu, at stillingen er noget for dig, så send en beskrivelse af hvad du tidligere har lavet/CV og måske et par ord om dig selv.

Vil du gerne vide mere om jobbet, så tøv ikke med at ringe til logistikchef Brian Kristensen på tlf. 60237044.

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og kalder derfor løbende til samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Hilton Food Group er verdens førende kødforædlingsfirma. Vi leverer detailpakket kød til detailhandel i bl.a. England, Irland, Holland, Sverige, Polen, Portugal og Australien. Fabrikken i Hasselager leverer alle former for udskæringer og hakkekødsprodukter af svinekød, oksekød, kalvekød og lammekød til alle Coop Danmarks butikker.

Ansøgningsfrist: 31-01-2023

Powered by JobNext